Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık oldu uykusunda çok problem çekiyorum yani çok uykusu olsa bile asla uyumuyor zar sor yatırabiliyorum internetten bakıncada karablık oda saplayın diyor tamamen karanlık yapıncada daha fazla huysuzlanıyor bir fener açınca yatırabiliyorum sizce karanlıktan mı korkuyor yada böyle yapması normalmi bu durumu yaşayan varmı