Üç ay mi kanına enfeksiyon geçer ölür. Benim oğlumda doğdu doğalı kabız ama en fazla dor bes gün. Şuan çok düzeldi. Sabahları bir lt kayısı suyu içiyor yemesi düzgün değil yoksa hoşaf felan veririm ama içmez bir bardak filan fayda etmiyor. Şimdi düzene girdi. Çok doktora götürdük bir sürü şurup içti fayda etmedi. Birde evimzi değiştirdik bu evde ikimizde mutluyuz o da etkili oldu bence. Çünkü bağırsaklarda en çok insan psikolojisinden etkileniyor. Mesela stres anında sınava girerken filan hemen ishal oluruz. Büyük ihtimal ikinizinde duygusal olarak sindiremediginiz şeyler var içinize attığinız sizi mutsuz eden şeyler.