Merhaba lütfen çok acil, bebeğim folyo yuttu çikolatayı kabıyla ısırmaya çalışırken yaklaşık serçe tırnağımızın büyüklüğünde bir folyo parçası yuttu. Daha önce başına böyle birşey gelen var mı folyo zararlı bir materyal olduğu için şu an yapılacak bir müdahale olur mu acaba? Başına böyle bir olay gelen olduysa yazabilir mi lütfen 🙏🏻 şu anda 17,5 aylık