Oğlumda da fıtık vardı dışarı doğru 4 5 cm çıkmıştı artık kıyafetlerinden bile belli oluyordu cerraha götürdük iki kere içteki yırtık çok küçük korkmayın dedi. Oğlum çok gazlı bir bebekti ve çok ıkınıyordu. Gaz yada ıkınma ile hiç bir alakası yok bebek fıtıkla doğar ya vardır ya yoktur içteki yırtık çok büyükse 3 yaşından sonra müdahale ederiz eğer küçükse kilo aldıkça geri çekilmeye baslar ve kaybolur sakın para bağlamak yada fıtık kemeri almak gibi bir hata yapmayın o fıtığın yerine oturtulması gerekiyor onu düzgün yapmazsanız ölümüne bile sebep olabilirsiniz dedi. 4.Ayda hiç bir şey kalmadı şuan baya içe gömülü göbek deliği 