Tarım kooperatifi marketlerinde köytav markalı bir tavuk satılıyordu. Gerçek köy tavuğu mu bilmiyorum ama çok geç pişiyordu ve kilosu normalden pahalıydı. Oradaki bir çalışan köy tavuğu olduğunu söylemişti ama organik yazmıyordu üzerinde. Ben bir kere almıştım