motherthea 2 kez Bestlak aldım kullandım eczaneden koyu sarıydı rengi eşim bugün başka bi eczaneden aldı rengi beyaz bu bozuk mu ya da üretim hatası mı ya da böyle rengi olması normal mi bilen var öı
motherthea Sinemeyra bir yerde okudum yeni üretimler bu renkmiş bitkisel olduğu için rengi böyle olabiliyormuş
incieylull Biraz önce aldırdım. Eve gidiyim hemen bakıp yazıcam. Alalaaa sarı olması lazım bakam degismismi
motherthea incieylull bende 2 kutu bitirdim sarıydı eşim eczaneden almış şimdi baktım beyaz renkli bi yorumda gördüm burda post açmış firma sahibiyle konuşmuş galiba üretim kaynaklı rengi böyle demişler normalmiş siz yine de yazın bana bakınca 😊
motherthea Ozooo ilk oğlum da bende de yaramadı ama bu kez yarıyor psikolojik de olabilirbenim ki içince çoğalıyor düşüncesi 🤦♀️😅
Ozooo motherthea Bencede psikolojik dir gram fayda etmedi aksine azaldı gibi geliyordu bana psikolojik de olabilir ama
motherthea Ozooo bu solgarın öve öve bitirilmedği hapı aldım ben 600 lira verdim eczaneden aldım sütümü kesti bildiğiniz o da bana yaramadı elimde kaldı param boşa gitti 😏
busyy1710 motherthea solgar bende kaliteyi arttırdı baya yağ kısmı daha çok çıkıyordu içerken su daha az çıkıyordu