semalby Emzirme sürecinde kolonoskopi yaptıran var mı 2 gün diyet uygulayın dediler ama emzirdigim için açlığa dayanamıyorum😌
hanimefendii semalby yaptırdım canım. Çoooook zor gece açlıktan kustum bayılacak gibi oldum da kusunca rahatladım biraz. Yani açlık çok zor evet bir de müshilden dolayı sürekli tuvalete gitmen gerekiyor daha da zor oluyor öyle ama mecbur San dayanmak gerek. Ne için yaptırıyorsun?
Tazeanneyimbenn semalby diyetten başım çatladı çünkü aç gezdim resmen tansiyonum düştü ayıldım bayıldım ama zor bişey işlem allah yardımcın olsun
Cansucan20 semalby siz ne için yaptıracaksınız. Ben de yaptırmayı düşünüyorum da. Dışkalama sırasında kanamam oluyor. Hemoroid dendi ancak içim rahat etmedi.
semalby hanimefendii hiç bişey yenmiyor mu peki 2 gün öncesinden inanın açlıktan vazgecicem artık yaptırmaktan
Tazeanneyimbenn semalby sadece çorba ve sıvı şeyler tüketebiliyosun çorbada taneli olmucak domates çorbası olabilir mesela
hanimefendii semalby maalesef yenmiyor ama benimki 2 gün değildi 1 gündü sanki 🤔 açlık +ard arda 8 müshil ilacı + 2 lavman
Baldancocuk Tazeanneyimbenn domates corbasi olmaz kesinlikle acık renkli seyler icmek gerekiyor o yuzden elma suyu ve tavuk suyu icin diye diyet listesi verirler benim bir yakinim meyve suyu hepsi aynidir diye visne suyu icmis o yuzden bagirsaklari temiz cikmadi
Tazeanneyimbenn Baldancocuk ne alaka ben hep domates çorbası içtim listede o yazıyordu ve sıramı beklerken artık tansiyonum düştü meyve suyu içildiğini bilmiyodm kadının biri geldi dedi meyve suyu iç baktım vişne suyu almış gelmiş bana içtim bi güzel bi sorunumda çıkmadı. Temiz çıkmamasını meyve suyuna bağlamamanıx gerekir
Baldancocuk Ben oldum canim evet cok zor malesef ama tavuk ve et kemik suyu kaynat surekli onlari kavanoza koy hafif tuzlu olsun kaynatirken ben acikinca bardaga doldurup ictim corba niyetine inan hic zor olmadi bol bol kaynat ic aciktikca