Kızlar 5 gün önce doğum yaptım annemde kalıyorum eşimde burada yanımızda 40 ım çıkana kadar felan burada kalıcam sanırım eşim biraz geç saate kadar çalışıyor çünkü ama ben hala alışamadım gibi annem sağolsun herşeuiule ilgileniyor kardeşim ilgileniyor şuan çok rahatım ama tek kalınca bi affalıycam biliyorum nasıl atlatcam bu psikolojiyi bilmiyorum şuan herkes yanımda ama sonrasında evde tek kalabilecek miyim bilmiyorum