Arkadaşlar sakin olun hepimizin bebeğinde oldu bende ilk gördüğümde korkmuştum alerjik derecede olup olmadığını tabi ki doktora sorun ben bephantol sensiderm aldım 2. Aydan sonra hepsi bitti geçti ciltleri çok hassas ondan olabiliyor bebeğim 1 yaşında hâlâ kullanıyorum yumuşacık oluyor cildi