Doğduğundan beri sağarak veriyorum, erken doğduğu için küvezde kaldı, memeyi hep çok az tutup sonra ağlıyordu, sonra emmeyi tamamen bıraktı. Her yolu,taktiği denedim, önerisi olan var mı, artık sağma makinesiyle arkadaş olduk gece gündüz yanımdan ayrılmıyor :(