arsonr10 Merhaba kızlar 4 ay önce sezaryenle doğum yaptım ne kadar süre sonra özel bölge için ağdaya gittiniz acaba?
queenmom_ arsonr10 ameliyat yerimde hiç sıkıntı olmadı benim canım ağdada normaldede acıyor ekstra bi acıma hissetmedim