Gunes777 Oğlum iki yaşına basmak üzere, eşimle boşanmistik toparlamaya çalışıyorduk. İkinciyi istemiyordum kariyer yapmak istiyordum güzel bir mesleğim vardı ara vermiştim ne yapicaz bilmiyoruz. Şimdi sil baştan gebelik doğum ataklar cesaretim yok
delirmeceler Gunes777 boşandınız ama sanırım imam nikahını düşürmemiştiniz hayırlısı olsun nikahınızı tazelersiniz
Gunes777 elisa2705 boşandık ama çocuğumuz için tekrar devam etmeye çalışıyorduk boşanma formalite oldu yani
delirmeceler Gunes777 yanlış anlamayın ben ahlak bekçiliği yapmam bende 3 ay önce boşanma davası açmış birisiyim eşimle hiçbir sıkıntımızda yoktu sadece annesiyle benim aramda yıpranmasını istememiştim ama eşim boşanmak istemedi annesiyle görüşmemedi umursamadığı için davayı geri çektim bizde boşansaydık aynı evde devam edecektik ikizlerim var bir şekilde bakılıyor zaten bebeğiniz doğana kadar 3 yaşında olucağı için bir tık daha rahat olur bu sürece hazırlanırsınız doğuma karar verirsenizde nikah tazelersiniz inşallah sizin için hayırlısı olur belki herşey iyiye doğru gider
aysealb_ Gunes777 hayırlısı olsun inşallah belki size iyi gelir böyle düşünün 🫠🌸 eşinizin tepkisi ne oldu
Gunes777 Ozooo boşanmak iyi olur sandık ama oğlumuz öyle davranışlarda bulundu ki ayrılmayalım diye bizde yeniden denemeye çalışıyorduk
Minnakordek Herkes neden nikaha takılmış ahlak bekçisi dolmuş buralar kime nee. Sana diyeceğim tek şey hayırlı olsun sağlıkla gelsin emin ol dini olarak mı bakarsın başka şekilde mi bilmem ama en iyisi neyse o oluyor hayatımızda ve ben bir cocugun mutsuzluk getirebileceğini inanmıyorum. Belki bı sure zorlar ama çok güzel olucak.
Gunes777 Minnakordek teşekkür ederim buralar ahlak bekcisiyle dolu kimseyi de önemsemiyorum sadece düşündüğüm şey ikinci çocuğun sorumluluğu çünkü ben hayatta olmaz diyordum şimdi korkuyorum
TugbaAhsenHasan Sizin vermeniz gereken bir karar, yanlış anlamayın fakat ben boşanmış olsaydım be toparlamaya çalışsaydık, ilişki kurmazdım. Hamile kalmayı göze almışsınız, o halde tekrar anne olmayı da göze almanız lazım.
Gunes777 TugbaAhsenHasan Siz mevzuyu yanlış anlamissiniz mevzu eşimle bosanmamiz değil biz zaten yeniden nikah yapacağız. Sorun evli de olsak ayrı da biz ikinci çocuğu istemiyorduk sorun tam olarak bu. Hala şoktayım planlarım arasında böyle bisey yoktu
bal012 TugbaAhsenHasan gel yiğidim alnından öpeyim😇 şimdi seni linçlerler doğruyu söyleyeni pek sevmiyorlar cınım
bal012 Gunes777 iyi çalışmışsınız iyi 😄😄 şaka bir yana hayırlı olsun zaten belli ki toparlamaya çalışmışsınız inşallah her şey iyi olur aile olmak gğzel şey
KraliceEsra Gunes777 tabi olmaz. Sizin evliliğiniz bile ortada yokken boşandığın adamdan çocuk yapıyorsun. Daha ne nikah var ne sorunlar çözülmüş ama yatak sevdanızdan vazgeçmemişsiniz anlaşılan. Ben olsam doğurmazdım
Ozooo Gunes777 ben ikinci oğluma hamile kaldığımda ilki tam 2 yaşındaydı herşey çok güzel ilerledi büyüdü anlamadım bile sizde anlamazsınız
birsenay Gunes777 peki neden siz veya eşiniz önlem almadınız korunmasınız yani net şekilde ikinci cocuk istemiyoruz dediğiniz için bunu soruyorum yada korunduğunuz halde mi hamile kaldınız eğer öyle ise olacağı varmış hayırlısı olsun
1ipek1ceren Gunes777 Madem ikinci çocuğu istemiyordunuz o zaman ona göre davranacaktınız. Burdaki insanlara neyin tribini atıyorsunuz ki ? Hem boşanmışsınız hem bir aradasınız hem çocuk yapmışsınız hem istemiyorduk diyorsunuz kafalar bayaa karışık anlaşılan.
Meliha17 Ozooo ama sorun evlilikleri yolunda değil ve bundan etkilenmiş çocuğa birde sen abi/abla oluyorsun diyecekler 😕