Merhaba05 valla canım ben 13 aylıktan buyana mama yi kestim zaten pek biberon sevmiyordu hatta hiç diyebilirim onu da zorla içeriyordum uyurken icirmesem acıkıp uyaniyordu ben muhallebi veriyorum şöyle gidiyoruz sabah kahvaltı ara öğün muz öğlen yemek ikindi kek vesaire akşam 8 de yemek 10 da yatıyor veya 10:30 işte 10 da bir tabak dolusu muhallebi iki üç bebe bisküvisi de ekliyorum hoşuna gidiyor yiyor bı 20 dakika oynuyor sonra yatağa sabaha kadar acikmiyor alıştı alışma zamanı kalkabilir aciktigindan değil yani korkma zaten gece beslenmesi dişler için hiç iyi değil