aybarssmom_ Kızlar bebeğimi hem emziriyorum hem de mama veriyorum günde 1-2 kere mama veriyorum saatlerce emiyor ama ıkınmaktan uyumuyor doyduğundan emin olmayıp mamayı verdiğim an kakasını yapıyor bunun sebebi nedir doğru bişey yaptığımdan emin olamadım
Onemother1 aybarssmom_ sebebini bilmiyorum ama bizimki de öyle mamayı içip tam doyduğu zaman yapıyor kakasını normal bir zamanda yapmıyor illa mama içtikten sonra yapıyor çok ilginç
paralelevrendemutlu aybarssmom_ benimki 8 buçuk aylık hep mamayı içer içmez ıkınmaya başlar normal olduğunu düşünüyorum bende😂
birkizannesi_01 aybarssmom_ benim bebeğim de öyle mamayi o gün fazla versem hemen kaka yapar veremeyince 3 5 gün yapmaz
simiyyy aybarssmom_ gazı olduğu için ıkınıyor sindirim sistemide henüz gelişmekte olduğundan normaldir sonuçta yapıyo mu yapıyo dert etmeyin bide kucağınızda tutarken ana karnında cenin pozisyonunda dururlar ya öyle tutmaya çalışın o çok rahatlatıyor onları