Zeynepaysimam 3 aylık bebeğim var 1 haftadır göğüslerim dolmuyor yumuşaklar hep ,süt doyurmuyor ağlıyor çünkü , yiyorum içiyorum ama süt olmuyor , nedeni ne olabilir bilen var mı 😒😒
Kayraaaa Zeynepaysimam göğsünün yumuşak olması süt olmadığı anlamına gelmez eğer sen sütüm yok yok dersen olmaz sütü en çok stres etkiler sütüm var de bi sık göğsünü sütün sıçrasın 😂 sütlü nuriye gibi süt doldum taştım diye düşün rezene çayı iç hurma ye bende kısır çok süt yapıyor onu dene istersen kuru incir dut hoşafı aklıma gelenler bunlar
balonjoje Zeynepaysimam az uyuyor olabilirsin stres yapıyor olabilirsin yeme içmen iyiyse bunlar çok önemli hatta daha önemli
Yunel Zeynepaysimam balonjoje arkadaşa katılıyorum uykuna enerjine dikkat et ruh halinde çok etkiliyor bnde de öyle oluyordu kendi evimdede herşeyi yiyordum süt olsun diye ama çok yoruluyorum annemde sadece yediğim için Allah razı olsun yardım ettikleri için sütüm dolup taşıyordu çok şükür bide bnde kayısı hoşafıyla bulgur pilavı çok süt yapıyordu özellikle bulguru dene canım
Cihangr Zeynepaysimam göğüslerin terbiye olmuştur artık öyle dolmasını bekleme gayet normal yok yok dersen yok olur. Eskiden şişe gibi düşün doluyordu şimdi çeşme gibi düşün artık hep var
tugceby Fırsat buldukça uyu ve bol bol su iç bebişi de bol bol emzirin sütüm yetmez fikrini de aklınızdan atın gitsin bakın nasıl fışkıracak ❤️
Gulseni Benim gögüslerim de yumuşak bebek emerken geliyor ama beş aylık boş gibi duran memelerle sadece anne sütü ile besliyorum. Emdikçe süt gelir sen merak etme. Bol su iç ve uyu 😊
Sevgidolu Zeynepaysimam ben aynı durumdayım benim de oğlum 4.5 aylık bu aya kadar sutum fiskirirdi ama oğlum hiç durmuyor uyumuyor bende uyumamdm için sutum kesildi gibi çok az geliyor bende senin gibi çok yiyorum içeriğin birşey kalmadı ama en büyük etkeni stres ve uykusuzluk o yapıyor doktor da dedi uyuman lazım dedi birde suyu ihmal etme dedi ama sutum aynı az geliyor yetmeyince çocuk bağırıyor mecbur mamaya basladik😑