Kızlar merhaba kızım 18 aylık küçük oyuncaklarını koynuna atmayı öğrenmiş nerde gördü bilmiyorum. Kayınvalidemlere gitmiştik 2 ay önce çocuğun koynuna para koymuştu ondan mı bilmiyorum. Bi ara bırakmıştı şimdi yine dün komşuya gittik orda da koynuna koydu küçük oyuncakları. Başına gelen var mı kızıyorum yapma diye baka baka yapıyo ne yapıcam bilmiyorum kötü bişey mi onu da bilmiyorum korkuyorum kötü bi huy edinir diye farketmem diye lütfen konu hakkında bilgisi olan varsa cevap verebilir mi