Merhabalar bebeğim 32 günlük birkaç gün çok fazla yedirmişim ağzından burnundan kustu sürekli gazı birikmiş farkedince daha aza indirdik ama bu sefer çok ağlıyor yemek için. Gazını çıkara çıkara besliyorum çok kusma olmadı. 2 saate bir 90cc sizce çok mu? Yoksa içiyorsa verilmeli mi?