barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar 🌸 Sizlere bir şey danışacağım😊 emziren anne neler yiyemez? Bir de yediklerinden nelere dikkat etmeli🌸🙏
Prensesin_Annesi_ barisinannesi35 Doktorum herşeyi yiyebilirsin dedi ama gaz sancısı bebeğinde olmasın istiyorsan süt ve süt ürünlerini çok az tüket dedi mesela yopurt yedin 2 kasık o gün baska süt ve süt ürünü yeme dedi
Yarim_Kilo_Kiyma barisinannesi35 Emziren anne. Abur cubur, hamur işleri, gereksiz tatlı dışında herşeyi yer Bol proteinden zengin beslenmeniz lazım ki sütünüz kıvamlı ve yağlı olsun bebeğinize kilo yapsın. Bol salata ve su. Kuruyemişler, kefir
barisinannesi35 aysebb oy maşallah 🌸 sağlıkla güzellikle büyüsün 🌸 ben gaz yapar, ağır gelir filan derken baya kasıyorum kendimi 🙈
barisinannesi35 sevimailesi oy maşallah🌸 sağlıkla güzellikle büyüsün🌸 ben gaz olur sütüme geçer bebeğe dokunur diye pimpirikleniyorum
barisinannesi35 Prensesin_Annesi_ yaaa ben yoğurt ve peynir çok tüketiyorum. Çok teşekkür ederim🌸 dikkat edeceğim:)
aysebb 2_erkekannesi Yiyorum valla ilk başlarda dikkat ediyordum sonra bıraktım. Bebeğimde gaz problemi vs yaşamadım onunda rahatlığı olabilir bendeki tabi