Meralll1 Hep bebeği kilolu anneler yazmış, bebeği kilolu ve iyi kilo olduğunu bile bile zayıf demeleri gerçekten gülünç 😂😂😂
Beyasel turkansezgn maşallah valla çok iyi bizimki 6ay 21gunluk 8 kilo yani ne etsem almıyor çok hareketli çok
aslansmoms turkansezgn 5 ay 12 günlük 9 kilo doktorumuz hiç dikkat edin vs demedi gayet iyi gidiyor diyor. Ama sadece anne sütü alıyor. Mama olsaydı diyebilirdi. Anne sütü alan bebekler obezite riski yokmuş ilk zamanlarda. Bu aldıkları kiloları sonrasında vereceklermiş öyle demişti doktorumuz.
koyunshaun turkansezgn ay benimkide böyleydi şuan bı deri bı kemik kalmış durumda boy attıkça kilo gidiyor zaten daha dişleri çıkacak bu çocuğun sen dikkatli bi şekilde devam et
turkansezgn pelineymenmericyakar yaa maşallah yerim onu iyi olsunlar sağlıklı olsunlar da ama işte çevre faktörler çok etkiliyor insanı
pelineymenmericyakar turkansezgn benimkine hic cok kilolu diyen olmadı aksine kaynanam geldiginde hep zayıflamış bu der milletin agzı torba degil buzesin takmamak lazım