dodik Merhaba kızım 2.5 yaşında 5 günden beri hasta önce ateşlendi sonra balgamlı öksürüğe çevirdi hastaneye gittik balgam sökücü ve antibiyotik verdi.Nebulizatörun faydası varmı doktor hiç önermiyor ama kullanan var mı öksürüğe iyi geliyor mu?
Deletedmom_79 dodik balgam sökücü şuruplara da zararlı diyen hekimler var. Açıkçası o balgamın yumuşaması lazım ve nebul çok temiz bir seçenek
Yncatc dodik 2 yaşında kızım sürekli kullanıyorum çok faydasını gördüm eğer kullanırsanız öksürük şurubu vermeyin o işlevi fazlasıyla görüyor doktorumuz o şekilde ilerledi hep bir sorun yaşamadım
dodik Ozooo her doktor önermiyor sanırsam hırıltılı öksürük var balgam var sizde yararı oldu mu alsam mı acaba ilaç olarak serum fizyolojik mi kullandiniz
Yncatc dodik ben kullanmadım açıkçası balgamı söküp yumuşatıyor bide bal ve süt vermeyin balgamı kalınlaştırıyor en etkili ıhlamur balgamı yumuşatıyor
mevaninannesi23- Kızım 1 yaşında doktor kullanmam gerektiğini söyledi 2 gün kullandım alerji yaptığı için bıraktım havayı ama balgam açısından rahatlatıyor balgamı hava parçaladığı için genelde tuvaleti ile çıkarıyor