Çok üzgünüm. Çocuğum da rsv virüsü çıktı. Doktor ciğere daha inmediğini ama bir saat içinde bile inmesinin mümkün olduğunu söyledi. 2. Gün bugün devamlı ateş ve burun tıkanıklığı var. Gördükçe içim parçalanıyor. Bu süreci yaşayanlar nolursun yazsın. En hafif şekilde nasıl atlattınız o inledikçe mahvoluyorum 😞 ömrümden ömür gidiyor😞