Aslananne1 anne_yiz ben daha küçükken aldım 6 ,7 aylık ti rahat ettim yürüyene kadar ama yürümeye başlayınca içinde durmadi😅
shibalba anne_yiz ya ben böyle şeyleri pek mantıklı bulmuyorum,bebeği belli bir alana hapsetmek,keşfetmesini engellemek gibi geliyor Doğru yanlış tartışılır ana şuna fikrim bu yönde
Dilararden anne_yiz bu şekilde değil pilsanın çiti var biz de içi top dolu. 5. Aydan beri var 15 aylık hala ara ara da kullanır salonda duruyor
Aslananne1 anne_yiz valla canım bebeğinin yürüme ayına bağlı yaşına girer girmez yürürse kullanamazsin artık 😄çünkü ayaklaninca durmuyorlar hiç keşif dönemi başlıyor orası ona kafes gibi olur mesela benim oğlanı oraya şuan koy tövbe durmaz.en fazla.5 dk 😄😄
ipegimsi anne_yiz aynısını aldım ben iki gün durmadı içinde hatta satıyorum da boşuna evde yer kaplıyor
ipegimsi anne_yiz birde bu tarz şeyler bebeğin keşfetme alanını kısıtlıyormuş sonradan okudum bir yerde kendimde koymak istemedim bir daha suan evi dört dolanıyor🤣
tuanamoms_07 anne_yiz bence bebeğin emeklemiyorsa al. Benim kızım robot süpürge gibi hayatta bunun içinde kalmaz 😂
anne_yiz tuanamoms_07 emeklemesine az kaldı ama uzun vadeli olmayacak maalesef ben emeklese de oynar diye düşünmüştüm
tuanamoms_07 anne_yiz yok canım emeklerde durmaz içinde zaten emeklemeyle sıralama arası çok kısa sürüyor benim kızım 6. Ayda emekledi 7. Ayın ortalarına doğru koltuklara tutunup kalkmaya başladı özgür bırakmak onlar için daha iyi gelişimleri açısından hem keşfediyorlar hemde herşey hızlı gelişiyor