6 ay 18 günlüguz dün geceden beri ara ara durmadan ağlıyor atak var mı bu aralarda yoksa diş mi bu kadar zorluyor bilemedim ama ağladıkça çok üzülüyorum . ateşi yok şükür doktora götürdük kulağına boğaz burun baktı hiç bişey yok . Gaz sorunu olmayan bı bebekti birden gaz olabilir mi ağrısı en son o geliyor aklıma . Bu ayda bu haftalarda böyle olan bebekler var mı acaba