Brokolilim merhaba,
Cok uzun zaman olmuş ama benim kızımda da bir anda çıktı eylül gibi ve geçen ay tamamen bitmiş gibiydi, sağ sol alt üst hepsinde çıktı, hepsi kocaman irinliydi çok zordu. Gitmediğim doktor kalmadı, en az 10 tane doktora gitmişimdir, kullanmadığım ilaç, yıkama jeli vs. Kalmadı, dediklerinizi de hali hazırda kullanıyorum,2-3 gün önce gözü yine şişmeye başladı şuan sadece şiş, yine kremlerini ve sampuanını kullanıyorum ama bıktım bu illetten. Artık ağlıyorum gerçekten. Onerdiğiniz hekimlere açığım, siz süreci nasıl yönettiniz? Hangi doktorlara gittiniz acaba? Bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum. Teşekkür ederim.