Sule9094 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun🌸evet zaten doktorlarda anestezi alcağı için açıkçası istemedi ama alt tarafınada yayıldı,kabardı ve kızardı yinede ameliyat günü verdi elimizde olsun o gün tekrar bakıcak küçülme görürse almıcak ama en son çare artık tabiki tekrarlama ihtimali varmış bağışıklı düşünce göze vurursa arpacık dudağa vurursa uçuk olurmuş ama tekrarladığı takdirde ilk çıktığında damla kullanırsak şalazyona dönmez denildi bizimki şalazyon olmuş artık