efeninannesiyimben Sağlık ocağının verdiğinin içeriği temiz değil dediler de bunu öneriyor herkes ama eczaci 4 10 yaş arası kullanılır bu diyor kullanan var mı aranızda bebeğim 2 aylık
Oykusmummy efeninannesiyimben 1 yaşından sonra 600 küpe geçiliyor kan değerlerine baktırılıp. Ben de kullandım diğer çocuğuma da kullanıyorum doktorlar da kullanmamızı söylüyorlardı
hemsireanne112 efeninannesiyimben 1 yaşına kadar 400 1 yaşından sonra 600, 1 yaşında kan tahlili yaptırırsınız tekrar