Evet bunun için bile konu açacağım aklıma gelmezdi, ah annelik 😄
Kızım (4ay3haftalik) ayağımda sallayarak uyuyor ve bıraktığım an uyanıyor. Hasbelkader bıraktıktan sonra uyudugu oluyor ama asla ses çıkarmıyorum gerçekten çit sesine uyanıyor.
Ben de o uyurken boş oturuyorum, uyanıkken yanıma tasiya tasiya iş yapıyorum, onla sürekli konuşarak. Onun dışında sürekli aktivite yapıyoruz. Ama o uyanıkken iş yapınca ona vakit harcamiyor ve oyalıyor gibi hissedip vicdan yapıyorum.
Siz hep bebeğiniz uyirken mi iş yapiyorsunuz hanımlar 😔