Nrmnn5308 merhaba bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama benim bebeğim 3,5 aylık sol gözünde kayma var 3 doktor gezdim biti normal uzman hekim biri öğretim görevlisi en sonuncusu eğitim araştırmanın bölüm başkanı. Üçü de farklı şey söyledi. Öğretim görevlisi günde 15 dk gözünü kapatmamı söylerken bölüm başkanı kesinlikle öyle yapmamam gerektiğini her bebeğin hipermetrop doğduğunu belirli bir zamana kadar göz kaymasının cok normal olduğunu söyledi. 6. Ayda tekrar kontrol var