Merhaba anneler oğlum 35 aylık, kakasını hep yaparken kaka yapıyorum diye ifade ediyordu. Bazen bezi kuru kalkıyordu. Fakat ben çalıştığım için başlayamamıştım. Şimdi ara tatildeyim diye bugün başladım ama gecikmiş olmamıza rağmen tuvalete hiç yapmadı hep altına yaptı, kakasınıda çisinide.. acaba kritik zamanı mı kaçırdım yada ilk gün böyle olması normal mı? 3 günde alıştırdım diyenler nasıl yaptılar. Tuvaalete götüremiyorum. Kaçıyor, sonra biraz oturuyor yapmıyor . 3 dk sonra bi baktım altına yapmış.. lütfen bir öneri verin bırakayım mı yaza, yoksa devam edeyim mi?normla bi süreç mi acaba.35 aylık olunca kolaylıkla yaparım diyordum ama hiç öyle olcak gibi görünmüyor