ozgepa happymomk inşallah öyledir de şimdi baya oişik oldu canı yanıyo üstüne üstlük kontrol için dr gittiğimizde herkes haataydı ve bizde şifayı kaptık oğlumda kaptı ateşi 38 bi de poposu böyle boğazı da acıyo belli ememiyor. Gerçekten çocuk büyütmek çok zor
deryaboz Biz de yaşadık bu durumu. Ben farklı ne yedim ona bakıyordum. Mesela farklı olarak fıstık yediğim bi gün kanlı kaka yapmıştı. Fıstığı kestim geçti. Bu şekilde ilerledik biz. Ağır değildi ama bizim. O yüzden diyete girmedim.
deryaboz ozgepa süt alerjisi genelde yüzde sivilce isilik olarak kendini gösteriyor ama denemek lazım tabi
Kubragolc seher60 alerji herkes tarafından bilinmiyor seher hanım bizim çocuk doktorumuz bile anlayamadı 6 aylık olunca alerji dr anladı. Ondan dedim götürün diye , yazık bebeğede anneyede. Neyin sakinliği?
seher60 Kubragolc benim kızımda takipte zaten ciddi bir kanamada veya farklı durumda yönlendirme yapılıyor. Telaşlanacak bir durum olsaydı doktoru söylerdi merak etmeyin