dilarazboy Kızım 2 ay 16 günlük kilosu 4.800 doktor tavsiyesi ile mama kullandık fakat biberondan içmedi kaşıkta içmedi bende tekrar memeye koydum bi tavsiye yardım. kaç ml ve ölçek vermem lazım ayına göre
Naz-K dilarazboy benim ki 2 aylıkken 120 cc içiyordu. Şuan 6 ay 23 günlük 180 cc içiyor. Bebelac gold kullanıyorum
Naz-K dilarazboy meme ucuna yakın biberonlar var. Ben onları kullanıyordum. Çok yavaş akışlı biberon deneyin
Egenin_pamugu dilarazboy 2 aylıkken 120 cc içiyordu bazen 140 iştahına bağlı Bebelac gold kullanıyoruz 120 ye 3 ölçek koyuyordum her 30 ml bir ölçek öyle hesap et koy, şuan 4 aylık 160 içiyor 5 ölçek koyuyorum kabız da olmaması için, 1 ölçek eksik koyuyorum yani
Egenin_pamugu Meme ucuna en yakın biberonlardan aldım meme reddi yaptı dr almamamız gerektiğini söyledi o tür şeyler meme reddi yapıyormuş memeye benzediği için yanlış düşünüyoruz aslında