emirhanecozlem bence benim kızımın erken otuması reflü yüzünden. Sürekli dik durmak istiyo çünkü. Yani emzirme yastığına daha koyar koymaz kalkmaya çalışıyo. Ayağımda sallamıyorum ama bir iki kez öyle ayağıma yastığa koyayım dedim mümkün değil saniyede kalkmaya çalışıyo. Baya da Kalkıyo yana devriliyo 😀 bunlara koymayı deneyin siz de. Doktor koltuğun köşesine oturtabilirsin gayet hazır dedi. Bir iki kez koydum. Orda da öne eğilip bu sefer yana düşüyo 😂 neyse sonunda oturcaklar da yürücekler de, yatsın daha iyi bence, böyle sürekli kucak istiyo 😀