Aaanesi Merhaba, oğlum 10 aylık oldu ancak hala gaz sancımız devam ediyor. 3. Aydan sonra geçeceğini düşünmüştüm ancak pek öyle olmadı. Var mı gazı devam eden 3 ayı aşmış bebek? Neler yapabiliriz?
birmelekannesi__ Aaanesi doktora götürdünüz mü acaba. Benim kızım bir kere gece çok ağlamıştı. 20 aylık falandı. Doktor biraz gazı var dedi. Ama normalde 8. Aydan sonra olmaz dedi. O gün yediklerinden olmuş. İsterseniz bir doktora danışın
Nil2022 Aaanesi evet kızım 18 aylık olmak üzere hala lanet olası gaz yaşıyoruz. 8 aylıkken geçmişti sonra geri başladı bir süre sonra😫
Gokce_17 Aaanesi benim kızımda öyle çok gazlı doktora söyledim ayaklarını sıcak tut dedi ayağına panduf aldım gün içinde hep ayağında gaz sorunu bayağı azaldı
zuleyhaaxtr benimkide 6 aylık hala bitmedi deli oluyor kakasını,gazını cıkaramayınca halden hale giriyor
Aaanesi En azından yalnız değilmişim bir sorın olduğunu düşünmeye başlamıştım çünkü artık. Teşekkür ederim 💜
Ogibuse Aaanesi bizimki 8 aylıkken bitti 8. Aya kadar probiyotik damla kullandık erkek bu arada damlayı bıraktım denemek için 10 aylık olcaz hala sıkıntı yaşamadık şükür probiyotik düzene sokmuş olabilir bilmiyorum tabiki gazada yapacak hiçbişey yok mahvolduk bitene kadar denemiğim doğal yöntem kalmamıştı vallah
Ogibuse sema_068 bifidrop kullandık bizde çok işe yaradı içmediği zamanlar acillik oluyorduk içtiği zaman sıkıntı yoktu valla
sema_068 Ogibuse bir kere mi veriyordunuz? Bende birkaç damla aldım gaz damlaları daha kötü yaptı uygun bir probiyotik de bulamadım kullandıklarım pek de fayda sağlamadı. Biogaia aldım bakalım deniyorum
Leylamoznur Aaanesi 8 aylık kız bebişim benimde geçmedi doktora götürdüm herşey normal erken doğdu 36+4 ne olursa olsun prematüre dedi bağırsakları 1 ay geriden geliyomuş gibi hesapla dedi ek gıdaya hemen alışamayabilir dedi
Ogibuse sema_068 Günde bir 5 damla olarak kullanıyordum biz arkadaşımla aynı kullanıyorduk doktorumuz aynı oda köye gitti bifidrop bulamadı biogia denedi biogia işe yaramadı çocuk sıkıştı bakalım sizde işe yarıcakmı eğer yaramazsa bifidropa şans vermeni tavsiye ederim 🥰
sema_068 Ogibuse ne kadar sürede etki eder ki acaba? Şu an kullanıyoruz ekstra bir huzursuzluk vs olmadı. Sıkıştırdı derken nasıl oldu yani
Ogibuse sema_068 1 hafta kullanmanız gerekiyor böyle şeyleri sıkıştırdı derken damlayı kullanırken ağlama gaz sıkışması yaşamadığımız bebiş ağlamaya başlayıp gazlar dolup sıkışıyor uyku uyumuyor mama yemiyor azar azar yiyor sıkışınca
sema_068 Ogibuse anldım şu an öyle bir sorun yok gibi. Gazını falan çıkarıyor. Bende hep masaj ile destekliyorum zaten. Her zamankinden farklı bir şey görmedim. Kullanayım dediğiniz gibi olmazsa sizin söylediğinizi de alırım zaten denemediğimiz kalmadı 😊