Kızlar çok dertliyim bu konuda. Doğum kontrol hapı kullanıyorum kızımdan öncede kullanmıştım çok memnundum ama 4-5 aydır kullanıyorum ve genital bölge de kaşıntı, uyuşukluk hissi yaşıyorum. Hapımı değiştirdim ama hala devam ediyor. Sizden ya da çevrenizde böyle bi sorun yaşayıp çözümünü bulan var mı?