Kabızlık çekiyor iki gündür kakasını yapıyor ama yaparken aşırı zorlanıyor sürekli ağlıyor aptamil mama ve anne sütü veriyorum acaba mama mı kabızlık yapıyor bilmiyorum ama çok zor durumdayım kafayı yiyeceğim uyku da uyuyamıyor sürekli sancı çekiyor öneriniz var mı ne iyi gelir? Bir de bu kolik demek mi oluyor kaçıncı gün belli oluyor koliklik🥺