laura_ sen donmekten kinusuyorsun.kardesim 7 aylikti yenu yeni oturuyordy henuź.evet donme haraketlerini 3 aylikken yapa biliyordu.kilolu bebek olmasina ragmen yapardi yani.neyseki emeklemiyordu komsuda bebekler vardi 5 aylik ne bileyim 7 aylik emekliue biliyordular.ama kardesim hayir .bi gun kardesimin karsisina oyuncak dòkdum baana eso eso derdi yeni yeni konusardi daha.neyseki dondugumde koltukun uzeri tamamen dagilmis haldeydi uzeri ortdugum şey evin en başina koyulmusdu.Ya Rabbim dedim.bu nasil oldu dedim.korkdum o an aklima gelen " evde ruh var"😂.
2 gun gecti.yine kardesimi yalmiz koyup çiktim.kapimizin kiçik bi deşiyi vardi baksam ne gorsem🙄🤯kardesim benim çiktigkmi bilince ayaka kalkdi yerimeye basladi tamamen yeriyordu
Allahim hayretcicerisindeydim.daha imeklemedi bole dedim yaa.sonra uzandi emeklemeye basladi🤣herseyi bizden habersiz ediyormuş demekki.kiltuka çikmak istedi çikamadi yikildi etrafa bakti koltukun uzerine salinan parçayi çikardi emekleyerek ayni yere koydu😀habersizdi evde geziyiedu hemse kiş aylariydi sicak soba vardi.korkdum ya ellerini sobaha koyarsa diye sakin sekilde geldi ve yerine oturdu kendisi.dimekki bizden habersiz hersey yapiyormus yaramaz.
sozum bu ki belkide dinuyordur senin haberin yok.dikkata alman lazim oyle zaman donecekki bilemeyeceksin hic 4 ayb4 gunlik benim bebeyimde donemiyo ne saģ ne sol tarafa.annemle dùn konustum bu hakda.bana dkkatli ol dedi.bazi bebekler herseyi gizlinde yaparlar dedi.bende durduk yere yerimişim kuçukken emeklememisim 1 defata gezmisim.bana dikkatli ol dedi bebek habersiz gizlin done bilir dedi.sizde dikkatli olun