Bebeğim hiç bir şekilde 10 gündür yemek yemiyor, yese bile sadece iki kaşık, kafasını sallıyor, reddediyor ve elleri ile itiyor. Sevdiğimi yemekleri yapsam bile aynı tepkileri veriyor. Bugün tam 10 aylık oldu, bu durumu yaşayanlar varmı aranızda Umarım geçici bir süreçtir.