seda67 ben doktorumuzun önerisi ile yenidoğandan itibaren pişik olmadıkça krem sürmedim, cilt bariyerinin oluşmasına izin ver demişti. Mesela sık banyo yaptırdım ama her banyoda şampuan ve haliyle banyo sonrası krem de sürmedim. Dört ay itibarı ile şampuan sıklığını artırdım o da hani haftada iki üç yani (her gün yıkadığımda) gece uyku süresi uzadığı zamanlarda bazen mustela sürdüm. Ya da işte dışarı çıkıyorsam.. yazın çok sıcaktı biraz daha cömert davrandım ama yaz sıcakalrında bile pişik olmadı. Ama geldi Kasım ayında pişik oldu bir iki kez, orada da mustela falan kar etmez diyerek hemazinc verdi doktoru. Şimdi gece uykuları uzun diye arada geceleri sürüyorım.