cataasya Aya yaklaştık bebeğimin donmemesi beni endişelendirmeli mi ? Tummy time yapmaya çalışıyoruz ama hiç sevmiyor
fyz81 cataasya gayet normal bence benımkı 4 ay 1 gunluk ben elımle yarımcı oluyorm yenı yenı baslıyor 6. aya kadr donmeyen bebekler var
Femme1 cataasya çok erken 7 aylık sağ sola dönüyor oğlum destekle tam dönüyor siz sürekli egzerrsız yaptırın önüne dikkat çeken şeyler koyun sesli oyuncaklar yada su matı
befnan cataasya beniöm bebeğim 4. Ay 21 günlük 4. Aydan sonra bir iki kere altı acıklen döndü ondan sonra hiç dönmedi en fazla yana dogru dönüyor bu normal değilmi yani anormal bi durum değil bence
cataasya fyz81 yani böyle bacaklarını yana atmaya çalışıyor ama o kadar. Ben döndürüyorum karin ustu ona da kızıyor 5 dk sonra.
cataasya Femme1 her gün denesem de 5 dk sonra cirliyor essek. Neyse daha zamanımız var gibi. Teşekkür ediyorum.
fyz81 cataasya bızdede oyle kendı kendıne donemıyor hergun ogretıyorm bızımkı yuz ustu uyumayı sevdıgı ıcın oyun oynarken vs hep yuzustu kendınetrafında donuyor ama bıyere bırakıyosan surunerek baska yere gıdıyor
queenx cataasya zaten süresi 5 dakikadır yüz üstü egzersizin. Siz ne bekliyorsunuz bir saat durmasını mı?
cataasya shibalba zaten uyku gerilemesi falan başladı. Deli gibi ağlıyor uyumamak için. Erken yaşıyoruz galiba 4. Ay atağını
cataasya fyz81 ay benimki yuzustunden nefret ediyor. Öyle uyutmadım hiç. Bırakınca kafayı kaldırıyor biraz yorulup kızıyor sonra.
Milliyetcianne cataasya sadece dönme değil genel olarak hareketsiz ise sıkıntı oluyor galiba . Sırt üstü gayet hareketli, el kavraması iyi durumda ise asla endişe etmeyin. Dönme becerisi sonuçta dogustan gelen bir dürtü, bugün ya da yarın yapacak.
cataasya Milliyetcianne söylediğiniz diğer her şey tamam ya iki elini birleştirip oyuncakları falan tutuyor. Poposunu atıyor yana da üst gövdenin haberi yok bu durumdan handususi
heygorl Allah affetsin güldüm, daha çok küçük. Bu aylarda dönmesi nadir. Genelde 5 aylıkken beklenir, dönen vardır ama daha nadirdir. İçiniz rahat edecekse benimki 8 aylıktı galiba döndüğünde tam olarak :)
cataasya heygorl ilk bebeğim ya. Cok tecrübesizlik yaşadık bu süreçte. Ağır meme reddi silikon uç sut azalması ne ararsanız var. Güya saglikciyiz. Hiç bir fikrimiz yokmuş bebeğe dair. Cahil cahil doyurmuşum yani.
arbento cataasya hiiiçç endişe etmeyin benim kızım bir yaşına kadar sağından soluna dönmedi emeklemedi ne doktorlara götürdüm herşeyi normal dediler 1 buçuk yaşında birden bire kalkıp yürüdü. Şimdi 4 aylık oğlum var bu da aynısı ver yatsın bütün gün sırt üstü. Yüz üstü durmaktan nefret ediyor yan bile yatıramıyorum tembel demek ki benim çocuklarım😅