arkadaslar bebegim 10.5 aylık, normalde günde 2 defa kaka yapardı ama son 3 gündür cok sık kaka yapmaya başladı 5-6 kez devamlı kaka icin bez degistiriyorum bazen yesil bazen farklı bir kere sıvı sekilde oldu ama genel olarak anormal değil. bilgisi olan var mı neden böyle olur?