Nobodyyy111 böyle durumlarda benim de süt yerine formül mama ile tatlandırdığım oluyor, ama eğer formula mı koyacaksan çorba fazla olduysa bir kısmını sicakken kavanoza koyup vakumluyorum, bugün ne kadar yiyecekse o kadarına formül mama koyuyorum çünkü zaten formul mama çabuk bozulan bir şey birkaç saat sonra o çorbayı tekrardan içemez, içerisindeki mama bozulur. Bir de formül mamayı kaynatırken değil ılımaya başladığında katıyorum