Medihayldz her yeşil kaka üşütme değildir, bebeğiniz tam doydugunda ve sık beslendiğinde de yeşil kaka yapabilir, ateşi huysuzlugu yoksa sorun etmeyin, biz de formül mama ile besleniyorum sadece, benim oğlum da yeşil kaka yapıyor bazen endiselenmeyin