Aynı durum bizde de vardı. Öncesinde iki memeyi emzirip 10 ar dakikadan sonra 1 ölçek mama veriyorduk. 2-3 gün boyunca ağlamaları hiç durmadı gündüz uykusu yoktu nerdeyse doktora götürdük doktor bebek aç kalmış muhtemelen sütü 10ml-15 ml emiyor 30 ml mamayla az geliyor dedi o yüzden mamayı 2 ölçeğe çıkardı. Önce emziriyorum iki taraftan da sonra mamayı veriyorum şimdilik daha iyiyiz.