Keremci Çok geçmiş olsun.Oğlum 6 aylık olmak üzere neredeyse her ay nezle oldu 😞 Xclear burun spreyi ve serum fizyolojik kullandık. Ama son hastalığı tam 3 hafta sürdü. Bunlar etkisiz kaldı. 2 farklı doktora götürdüm. Zaditen verdiler. Birde Nasorinse burun spreyi. İhlamur kesinlikle verdirmedi 2 doktorda. 1 hatta 2 yaş altı çocuklarda Kalpte çarpıntı yapabiliyormuş. Su kaynatıp burnuna buhar tuttuk ve sık sık banyo yapmasını önerdi doktor. Banyo gerçekten çok iyi geldi.