Merhaba arkadaslar ben 19 gün önce doğum yaptım ama dikiş yerimde agrı hala var estetik yapıstırma dikiş yapılmıştı bunun agrısı ne zaman geçer sizce coktan geçmesi mi gerekiyordu yoksa ben cok hareket ettiğim için mi iyileşmedi daha bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi iyileşme sürecini hızlandırmak için ne yapabilirim