Arkadaşlar benim bebeğim 5 buçuk aylık olmak üzere. Açıkcası hareketleri normal mi diye gelişimini çok merak ediyorum. Benim gibi merak edenler haydi bebeklerimizin yaptıklarını yazalım.
Mutlu çığlıklar, arada anlamsız kelimeler, gülmeler, ağlamalar, durmak bilmeyen el kol hareketleri :), uykusuzluk. biz de ilk başta aklıma gelenler bunlar.