18 günlük bebeğim uyumadığı süre hep ağlıyo altını açıyorum ağlıyor gezdiriyorum ağlıyo yatıyo kalkıyo ağlıyor. Uykudanda hep ağlayarak uyanıyor :( emzirirken bide uyurken sessiz sadece. Bu normal mi ilk bebeğim tecrübesizim. Yoksa bi ağrısı vs olabilir mi sizce