Hilalko Merhaba anneler bebeğim 9bçk aylık emmeyi bıraktı anne sütünü sağarak veriyordum ancak çok azaldı mecburen mama başlıyorum bu durumu yaşayanlar varsa yazsın lütfen hangi mamayı vereyim ve günde kaç kere ve kaç ml vermeliyim yardımcı olur musunuz
Melis1706 Hilalko sma optipro kullaniyorum ben 8. Gunden beri 15 aylik oldyk.aptamil cok gaz yapmisti.hipp burnujdan ksuturmustu sma yi doktor onerdi bana bide cevremdeki herkes bundan memnundu sorun yasamadim kutunun uzerinde aylara uygun cc ler yazar ilk ona gore yapabilirsiniz genelde tutuyor baktiniz birkac denemede az yada cok geliyor ona gore 1-2 olcek fazla yada az yapabilirsiniz
Hilalko Melis1706 Aptamil ile hipp aldım ben de aptamil kabız yaptı gibi şu anlık.hipp denemedim ama korktum şimdi emerken bir kere bile kusmamıştı benim bebeğimde. Keşke direkt sma alsaymışım