Merhaba arkadaşlar, kızım bir yaşına girdiğinden beri emerek uyumuyor artık yani emzirmiyorum fakat biberon veriyorum az bi şekilde cicibebe az süt su gibi vs uykusundan uyandığında geceleri veriyorum bi tık daha kolay uykuya geçiyor. Soracağım soru şu, geceleri saatte bir yarım saatte bir çığlık atıyor geri yatıyor hep böyleydi doğduğundan beri ağlıyor yatıyordu artık çığlık atıp ağlıyor bazen saniyesinde uyuyor bazen birkaç dk bazense uzun sürüyor uykuya geçişi suan 15 aylık kızım sizde de durumlar böyle mi? Ya da böyle olup düzelen var mı ?