minikveannesii 15 TL lik bişey alicam 65 TL oluyor ilk alışverişim bu arada 😜nasl oluyor bu birde alıcı koruma ücreti falan yazyor nedir bu komisyon mu
_tosbiginannesi_ minikveannesii alıcı koruma ücreti alıyorlar kargo ücreti yani bir nevi. Kargo bedava diyorlar ama öyle bir durum yok😅